wtorek, 10 czerwca 2014

Agateryjny Hop-Blog

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego można wygrać bon na zakup stempli o wartości 100zł.


Okazją do zabawy jest wprowadzenie do nowego asortymentu, 
oczywiście wyprodukowanego przez naszą markę - Agateria! 
A są to...tekturowe wycinanki oraz bloczki akrylowe!
Mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze. Jeżeli trafiłeś tutaj z bloga
 to oznacza, że znalazłeś się we właściwym punkcie zabawy. Jeśli nie, skocz na początek naszej zabawy
Zabierz ode mnie słowo:
 marzeń
 zostaw komentarz pod tym postem i skacz dalej do 

A dla przypomnienia zasady zabawy hop-bloga

1. Odwiedź wszystkie blogi naszych projektantek zaczynając od bloga Klaudii.
2. Na każdym blogu zostaw komentarz.
3. Na każdym blogu znajdziesz też fragment hasła, które koniecznie sobie zapisz.
4. Po przejściu wszystkich blogów projektantek, sporządź na swoim blogu oddzielnego posta z informacją o nowym asortymencie produkowanym przez Agaterię oraz wpisz całe hasło połączone z fragmentów.
5. Nasz hop blogowy banerek umieść na pasku bocznym na swoim blogu.
6. Na koniec wróć do firmowego bloga Agaterii i poprzez InLinkz podepnij link do właśnie tego posta na swoim blogu.
Spośród wszystkich prawidłowo podanych haseł wyłonimy zwycięzcę,
 który otrzyma bon 100 zł  na zakup stempli i wycinanek w sklepie Agateria. 
Nasza zabawa trwa do 11 VI do godz 24-ej. 
Zwycięzcę  ujawnimy 14 VI.


To nie koniec niespodzianek! Świętuj z nami również na facebooku i wygrywaj nagrody!
Zapraszamy do zabawy ! 
 

50 komentarzy:

  1. Zostawiam komentarz i skaczę dalej!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...hop...i jestem tu - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. hop.....alez lubię taką zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduję zaliczenie kolejnego przystanku ;) i hop dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem i hop do kolejnego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedziłam ten blog, skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hop od Chimery lecimy dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. No to hop, biorę hasełko i lecę dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby żaden bociek nie ostrzył na nas dzioba, bo skaczemy jak te żabki... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. odbijam się i skacze dalej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz ciekawiej... Dalej - HOP!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przystanek trzeci. Lecę dalej HOPsać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejne niezwykle twórcze miejsce... - cieszę się, że mogę sobie tak poskakać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, hej - byłam tu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden krok i jestem, ale lecę dalej, bo tekturki warte są pośpiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hop i jestem, hop i już mnie nie ma. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zostawiam swój ślad i skaczę dalej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem i lecę na kolejnego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzeniem byłoby zdobyć takie cudniaste nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuje za fragment hasła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam dobra w skokach ale te mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. hop do następnego przystanku !

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :-) dziękuję za hasło i lecę dalej

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzenia się spełniają! Wszystkiego dobrego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozdrawiam w przelocie i biegnę po następny kawałek układanki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzy fragmenty mam, czas odkryć czwarty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hop, Hop! Skaczę w dalszą drogę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. przesyłam orzeźwiające pozdrowienia i ruszam w dalszą blogową trasę). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  30. Blog-hopowe pozdrowienia! Skaczemy dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem przyjemnie się teraz skacze.
    Serdeczne pozdrowiania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Od Chimery przyszłam do Ciebie po kolejną część Waszej zagadki i biegnę dalej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozdrawiam i lecę dalej......Hop

    OdpowiedzUsuń